lördag 27 februari 2010

SCOM har fått upp sin nya hemsida

www.scom.se

och det var ju på tiden!

Mitt första intryck när jag ser den nya hemsidan är att SCOM är en väldigt modern skola med rötter och med fokus på eleverna. Klart professionell hemsida får jag nog lov att säga.

Det ska bli intressant att läsa de "officiella" elevbloggarna när de kommer igång. Lycka till Angelica och Matilda.

Skolan har verkligen lyft sen vi började, inte för att det var dåligt då men det fanns utrymme för förbättring och tack vare att skolledningen har lyssnat på feedback från elever och arbetat så aktivt med att utveckla skolan har man lyckats.

Det har man verkligen lyckats plocka upp på den nya hemsidan.

3 kommentarer:

  1. Själv tycker jag inte de förändrats ett dugg. De ser fortfarande ner på sina elever. Haha! Jag var "snäll" och skickade tillbaka dem kodbrickan som vi betalade 100 kr i deposition för. Depositionen får jag däremot inte inte för att jag bryr mig om en jäkla hundring men det blev en principsak när de inte ens överväger att de glömt bocka av mig på sin lista, de tog då utan tjaffs emot pengarna då jag betalade kontant och även la ut för en annan elev. Jag antar att de hamnade i ledningens kaffekassa? Varför skulle jag försöka blåsa dem på en hundralapp? Att de nu även rektorn (?) jm iaf, bekräftar att det måste vara så att jag försöker lura dem och inte de som nu stulit av mig, oskyldigt anklagat mig och troligen själva begått ett litet skatte och bokföringsbrott de inte har verifikatkopior på sina intäckter. Jag är dock rätt säker på att hitta kvittot när jag går igenom min arkiverade bokföring. Inte för att jag kan förvänta mig en ursäkt av dessa människor med attitydsproblem

    SvaraRadera
  2. Jo, jag ber om ursäkt för min gramatisk ovan ;). Skriver från Iphonen och förhandsgranskningen fungerade inte. Är sååå irriterad på dem. Jag kommer ALDRIG mer försvara dem när de baktalas av vården, mina kollegor eller mina patienter för att vara kvacksalvare. De pratar om sin öppna syn men de har betett sig nedtryckande från dag 1, detta var dock droppen. Jag kommer aldrig återfå förtroendet för dem, ffa JM. Tack för mig! /å

    SvaraRadera
  3. Nu har jag lugnat ner mig till ett: jag lägger ner, orkar inte bry mig, är nöjd med att vi inte behöver ha fler disskutioner. Stort grattis till er som går ut nu i år iaf! Bra kämpat! Radera dessa blogginlägg om du kan och vill annars låt stå

    SvaraRadera