torsdag 1 mars 2012

Tack för ordet

Det här är det sista inlägget på bloggen. Om du precis hittat hit vill jag passa på att tala om att den här bloggen har författats under nästan 5 års studier på Stockholm College of Osteopathic Medicine, SCOM. Funderar du på att läsa till osteopat kan du hitta en hel del matnyttigt här men jag också passa på tala om att utbildningen har förändrats en hel del sedan jag började den i 2007.

Om du har följt bloggen vill jag passa på tacka för din tid och hänvisar dig vidare till min hemsida där jag kommer att fortsätta blogga om osteopati, hälsa och manuell medicin.

Så oavsett om det är hej och välkommen eller tack och hej så tackar jag ödmjukast för ordet och hoppas att du har lika trevligt när du läser som jag har haft när jag skrivit.

Luke Bennett Warner
Osteopat DO, PGDO
medlem i svenska osteopat förbundet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar